EnglishSlovak

Najčastejšie otázky - aktivita KC/NDC/NSSDR


1. Je potrebné priložiť k žiadosti o zapojenie sa do NP Terénna sociálna práca a komunitné centrá (ďalej aj „NP Spolu pre komunity“ alebo „NP SpK“) konkrétny formát Plánu KC, ktorý je prílohou Výzvy?

Nie, k Žiadosti o zapojenie prikladáte aktuálny Plán KC. Formát plánu, ktorý je prílohou výzvy slúži ako vzor.

2. Je Plán KC/NDC/NSSDR povinnou prílohou aj pre NDC a NSSDR?

3. Je potrebné predkladať v rámci prílohy č. 4 Výzvy aj výpis z registra trestov zamestnancov KC/NDC/NSSDR?

4. Keďže v doteraz realizovanom projekte NP BOKKÚ nemáme obsadenú pozíciu odborného garanta KC, kým prebehne výberové konanie na jej obsadenie, môže odborný výkon KC zabezpečovať raz týždenne aj osoba, ktorá spĺňa kvalifikačné predpoklady a v súčasnosti je už našou zamestnankyňou na inej pozícii?

5. V prípade ak v súčasnosti nemáme obsadené žiadne pracovné pozície, je potrebné zasielať prílohu č. 4 Výzvy - Prehľad zamestnancov subjektu?

6. Musí byť Plán KC/NDC/NSSDR podpísaný štatutárnym zástupcom?

7. V prípade ak máme záujem zapojiť sa v rámci NP do Terénnej sociálnej práce aj do KC, je potrebné podať 2 žiadosti?

8. Zatiaľ nemáme zaregistrovanú sociálnu službu KC. Je to podmienka, mať zaregistrovanú sociálnu službu KC, aby sme sa mohli do NP prihlásiť?

9. K podávaniu žiadosti o zapojenie sa do NP je potrebné mať už konkrétnu miestnosť (budovu), kde bude komunitné centrum fungovať? Alebo tam bude určité obdobie na zabezpečenie miestnosti po podpísaní zmluvy?

10. Rozumieme tomu správne, že IMPLEA bude preplácať transfer za zamestnancov KC/NDC/NSSDR iba za reálne odpracovaný čas a mzdové náhrady za dovolenky/priepustky/sviatky nebudú v rámci transferov preplácané?

11. Ak ako Poskytovateľ plánujeme so začiatkom výkonu poskytovania služby prostredníctvom NP Spolu za komunity od 01. 09. 2023, je možnosť preklopenia zamestnancov, ktorí pracovali na obdobných pracovných pozíciách v predchádzajúcom NP BOKKÚ? Pri podávaní žiadosti o zapojenie sa do NP prikladáme tiež zoznam navrhovaných zamestnancov na pracovné pozície v rámci NP Spolu za komunity?

12. Budeme mať nárok na spätnú refundáciu, ak Žiadosť o zapojenie sa do NP nepošleme v deň kedy sme Žiadosť vypĺňali?

13. Kde na webovom sídle IMPLEA nájdeme Príručku pre subjekty zapojené do NP Spolu pre komunity? Chceli by sme vedieť aké sú bližšie podmienky poskytovania sociálnej služby KC/NDC/NSSDR v rámci NP.

14. Máme k Prílohe č. 4 k Výzve poslať pracovné zmluvy zamestnancov, ktoré budú platné od 01. 08. 2023?

15. Môžeme podať žiadosť do 1. hodnotiaceho kola, aj keď chceme začať s výkonom KC od 01. 10. 2023?

16. Bude sa transfer poskytovať za skutočne odpracované hodiny. Zo zostávajúcich oprávnených výdavkov vo výške 17%, môže zamestnávateľ pokryť výdavok za náhradu mzdy?

17. Jednotkový náklady zverejnený v časti 4.6.1 je celková cena práce zamestnanca na 1 hodinu? – t. j. jeho hrubá mzda a povinné odvody zamestnávateľa?

18. Je potrebné uzatvoriť novú pracovnú zmluvu od 01. 08. 2023 so zamestnancami alebo je postačujúci dodatok k Zmluve o predĺžení pracovného pomeru?

19. Je potrebné pracovný pomer so zamestnancami KC/NDC/NSSDR uzatvoriť na dobu neurčitú?

20. Je možné, aby zamestnanec KC/NDC/NSSDR mal časť úväzku aj na iných projektoch poskytovateľa?

21. Na dovolenku, návštevu lekára, sprevádzanie či sviatok má zamestnanec zo Zákonníka práce právo. Ako ich budeme hradiť ak nie sú oprávneným výdavkom?

22. Čo v prípade, ak zamestnanec maximálny počet hodín stanovený pre jeho pracovnú pozíciu nenaplní?

23. Je zo strany IMPLEA určená výška mzdy, resp. minimálna výška CCP na jednotlivé pracovné pozície?

24. Na základe čoho bol stanovený max. počet reálne odpracovaných hodín?